Ring til os, hvis du vil booke over telefonen.
+45 39 61 04 05 eller 61 44 16 02

Hjælp




Vent venligst, mens dine data hentes...

Voksne

Børn
4—12 år

Spædbørn
0—3 år

Ankomstdato

Afrejsedato

Andre ønsker [?]

Få hjælp her

Hjælpesider

Log ind


Glemt dit kodeord?

Opret konto

Sprogvalg

Dansk

Deutsch

Eesti keel

English (GBP)

English (USD)

English (EUR)

Español

Français

Ìslenska

Italiano

Nederlands

Norsk

Suomen kieli

Svenska

FAQ

Reservation

Hvordan laver jeg en reservation?

Det er meget let at finde den udlejning du ønsker. Du kan bruge søgeboksen til venstre. Her skriver du den by eller område du søger efter, antal personer, datoer og trykker på søg. Du vil under booking processen blive bedt om at oprette en konto og dette er gratis.

Er det sikket at bruge mit kreditkort eller Dankort?

For at holde risikoen nede vil alle dine betalinger blive foretaget gennem DIBS A/S som er certificeret af næsten alle kreditkort og DIBS A/S er PCI godkendt. BBEU gemmer ingen betalingsinformationer, da processen sker med dette samme.

Hvilke debit/kreditkort kan jeg bruge?

Dankort, VISA, American Express, Mastercard, Diners, Discovery and JCB er godkendt som betalingsmiddel.

Hvert udlejningssted kan have forskellige betalingsønsker og disse vil blive oplyst under din booking.

Det er hver at bemærke at ved ankomsten til udlejningsstedet vil mulighed for betaling med kreditkort ofte være meget begrænset, så det vil være en god ide at have kontakter med i den givne valuta.

Mit kreditkort bliver afvist, hvorfor?

BBEU (igennem DIBS A/S) kontakter udsteder af dit kort hver gang du foretager en betaling. Der kan være mange grunde til at det bliver afvist. Det kan være svindel eller der ikke er dækning på kortet. For at minimere risikoen og dit privatlive viser vi ikke den direkte årsag. For at du kan finde ud af det skal du kontakte udsteder af kortet, som typisk er din bank.

Er prisen pr person eller pr. værelse?

De er den laveste pris pr. person der bliver opgivet. Der kan være andre ting der har indflydelse på prisen, så som sæsoner, børnepriser, størrelse af værelse. Den sikreste måde at finde prisen på er at lave en reservation og se hvad totalprisen er.

Jeg ønsker rabat, hvordan?

Alle udlejningssteder har opgivet de rabatter de giver og prisen inkl. rabat er opgivet, når du foretager en reservation. Disse rabatter kan opstå under forskellige betingelser, såsom antal nætter du overnatter, antal personer, antal værelser og tidspunktet på året.

Er der en venteliste for udsolgte værelser.

Nej dette findes ikke. Du kan prøve vores bookingBørs, som kan ligne dette. Du kan lave en booking på en by og spørge alle udlejningsstederne i byen om de har plads. Du vil så modtage nogle forslag, som du så kan reservere. Du kan også sætte forskellige restriktioner på en sådan booking. Læs mere om vores BookingBørs.

Bekræftigelse på en reservation?

Hvad sker der når jeg har foretaget en reservation?

Hvis din reservation er hos et udlejningsgssted der har Instant booking vil du få besked med det samme og bookingknappen er markeret med blåt.

Hvis du booker et udlejningssted med en grøn knap vil din reservation blive sendt til udlejningsstedet, som kan be- eller afkræfte bookingen. I begge tilfælde vil du modtage en mail på dette. Du kan altid logge ind og se status på din booking. Her kan du også printe din bekræftelse ud.

Hvor lang tid tager det inden jeg får svar?

Når du laver en booking bliver du spurgt hvornår du ønsker svar. Hvis udlejningsstedet ikke svarer inden for den angivne tid vil du få besked. Her vil det være en god ide at sige ja til bookingBørsen, idet andre udlejningssteder i området vil kunne se, at du ønsker overnatning. De udlejningssteder der bekræfter bookingen vil sende dig en mail.

Vil jeg modtage en bekræftelse på min booking?

Hvis det er en Instantbooking du har lavet vil du få besked med det samme.

Hvis du reserverer et udlejningssted, hvor du spørger om de har plads vil du modtage en mail at bookingen er sendt til udlejningsstedet. Når bookingen bliver be eller afkræftet vil du modtage en mail om dette. Du kan så logge ind og se status og printe din bekræftelse ud med alle de informationer du har brug for.

Kan jeg se status på min reservation?

Du kan altid logge ind og se status på din reservation.

Jeg skal have en boking til i dag?

Dette er et problem som vi har undersøgt nøje og på nuværende tidspunkt er det ikke muligt at foretage en reservation indefor samme dag.

Hvad vil udlejningsstedet vide om os før de bekræfter en reservation?

Udlejningstedet for kun de informationer som du har opgivet under din booking undtaget er selvfølgelig dine betalingsinformationer. De vil få dit navn, ankomstdato, ankomsttidspunkt, samt andre relevante informationer

Hvad ved udlejningsstedet om os før ankomst?

Udlejningsstedet for kun de informationer som du har opgivet under din booking undtaget er selvfølgelig dine betalingsinformationer.

Annullering af en reservation?

Allerførst vil vi foreslå du læser vores betingelser.

Det du har indbetalt vil du ikke kunne få refunderet, såfremt bokingen er bekræftet af udlejningsstedet. Du skal altid annullere en booking du ikke benytter ved at logge ind og annullere bookingen. Du kan ikke annullere en boking ved at kontakte udlejningsstedet direkte.

Hvordan annullerer jeg min reservation?

Det er meget simpelt, at annullere en booking. Du logger ind og ser alle dine bookinger.

Bookinger du ikke har fået bekræftet kan anulleres uden der bliver hævet på dit kreditkort.

Andre ting?

Parkering, er der plads, langtidsbooking, må jeg have hund med, må jeg ryge, er der enkelt senge eller dobbelt senge.

Alle disse spørgsmål har udlejningstedet svaret på, når du søger rundt og finder et udlejningsted du ønsker at benytte.

Findes der børnepriser?

Hvert udlejningssted bestemmer selv sine priser på rabtter til børn i alderen 0-3 år og 4-12 år. Når du foretager en reservation vil disse rabatter blive inkluderet i den pris du får opgivet.

Kørselsvejledning til udeljningsstedet?

Når du printer din bekræftelse ud vil udlejningsstedet have skrevet en kørselsvejledning til dig.

Jeg har brug for et telefonnummer, hvor er det?

Den eneste måde at få et telefonnummer til udlejningsstedet er at du foretager en booking. Når du får en bekræftet bookingen vil alle kontajt informationer være tilgængelig for dig.

Er morgenmad inkluderet i prisen?

Hver udlejning har deres egen politik omkring morgenmad. Der er 3 muligheder udlejningstedet kan vælge imellem.

Morgenmad kan du ikke få, men du kan selv lave det.

Morgenmad koster et vist beløb.

Morgenmad er inkluderet i prisen.

Venligst se under hver udlejning, hvad de tilbyder.

Hvor gammel skal jeg være for at bruge siden?

Du skal være mindst 18 år for at bruge siden og i besiddelse af et kreditkort eller Dankort

Hvad kan jeg forvente fra en Bed & Breakfast?

Afhængig af området og den udlejning du booker kan de være fra simple værelser, til lejligheder, huse, mindre hoteller, overnatning på herregårde, ferielejligheder. En typisk måde at se hvad det er du lejer er at se på prisen.

Forvent ikke at de billigste tilbyder fri morgenmad, daglig rengøring eller lignede. For hvert udlejningssted er der forskellige facilitter de tilbyder og disse kan ses under det enkelte udlejningssted.

Min udlejning var ikke det jeg havde forventet og kan jeg få mine penge tilbage?

Under normale omstændighedder så skal klage være skriftlige til TA Customers Board. Hver klage vil blive behandlet individuelt og den pågældende udlejning. Hver klage koster 400 DKK i depositum. Depositummet vil blive refunderet hvis klagen bliver accepteret.

Du kan læse meget mere om TA Customer board og hvordan du udfylder en klage.

Tilgængelig på Engelsk (GBP), Norsk

Venligst klik her for at læse mere om, hvorfor vi bruger cookies.